وبلاگ پسته ایرانی

همفکری و تبادل دانش در کاشت، داشت و برداشت پسته ایرانی

وبلاگ پسته ایرانی

همفکری و تبادل دانش در کاشت، داشت و برداشت پسته ایرانی

تعبیر خواب پسته

لا به لای جستجوی اینترنتی دربارۀ دورۀ خواب درختان پسته به مطلب جالبی رسیدم که ترجیح دادم این تجربه را با شما شریک شوم. هر چند این مطلب با جستجوی من دربارۀ دورۀ خواب درخت پسته همخوانی ندارد ولی خواندن این مطلب خالی از لطف نیست.

ضمن جستجوی عبارت "خواب درخت پسته" به جستجوهای جالبی که کاربران اینترنتی با موضوعیت تعبیر خواب هایی با موضوع پسته کرده بودند رسیدم که قابل توجه بود. عباراتی مثل: تعبیر خواب پسته برای زن باردار، تعبیر خواب پسته خریدن، تعبیر خواب پسته دادن به دیگران و یا جالبتر تعبیر خواب پسته تازه با پوست!!!! و بعد از باز کردن یکی از این صفحات با مطالب قابل تامل و جالبی روبرو شدم.

برای مثال، در تعبیر خوابی به نقل شیخ طوسی آمده بود: اگر پسته را فرقی نمی کند با پوست باشد یا بدون پوست از دست معشوق خود بگیری بسیار نیکوست و نشان میدهد شادمانی های زیادی در رابطه ی شما به چشم خواهد خورد و به هر آنچه که میخواهید می رسید. اگر او مغز پسته را داخل دهان شما گذاشت بدست آمدن لذت و منفعت در مدت زمان کوتاه تعبیر می شود و بطور کلی دوام زیاد رابطه، داشتن زندگی شاد و خوشبخت، سلامتی یافتن و تجربه کردن روزهای نیکو و به یاد ماندنی از دیگر معانی همین رویا و با همین موضوع است.

یا در جایی به نقل از استاد طباطبایی آمده است: اگر از اقوامی مانند عموی دایی خاله عمه و یا فرزندان اینها گرفتی خوب است و سعادت و نیکبخیت را خبر میدهد و چنان از بیگانگان دریافت کنی بیانگر بازگشت به وضعیت های بحرانی، نامطلوب یا سخت است.

هر چند این مجال فرصت پرداختن کامل به این موضوع را نمی دهد ولی در کل پسته در خواب به معنی ثروت، نیکبختی و شادمانی است، دقیقا مطابق با آنچه در واقعیت می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی